🐶 Darmowa dostawa dla zamówień od 200 zł! 🐶

KURS TRENER - BEHAWIORYSTA

Profesjonalny kurs dla osób chcących rozpocząć swoją pracę z psami.

II EDYCJA

Data rozpoczęcia: marzec 2025 r.

Cena: 9900 zł (z opcją na raty)

Liczba miejsc: 22

W celu zgłoszenia prosimy o maila w zakładce kontakt:

Kontakt

Regulamin sklepu

Regulamin platformy internetowej pod adresem www.trenertwojegopsa.pl
§1 Definicje
    1. Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem trenertwojegopsa.pl, i na odpowiednich jego podstronach, za pośrednictwem którego Kupujący może złożyć Zamówienie.
    2. Sprzedawca- MDOG Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Kamińskiego 14/4, 03-130 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. St. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000887227, NIP: 5242914640, REGON: 388349437, kapitał zakładowy 5.000 zł.
    3. Użytkownik –  osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, korzystająca z Platformy, w tym zakładająca Konto lub składająca Zamówienie na Towary;
    4. Konsument– pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca zakupów w Platformie w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową lub pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca zakupów w Platformie w zakresie związanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla klienta charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
    5. Umowa– umowa sprzedaży Produktu/dostarczania Treści cyfrowych/świadczenia Usług cyfrowych, zawarta pomiędzy Sprzedawcą, a Kupującym, zawarta na odległość w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie;
    6. Towar– produkt prezentowany i oferowany do sprzedaży za pośrednictwem Platformy, którego opis jest dostępny przy każdym z prezentowanych produktów;
    7. Treści – materiały i/lub informacje przechowywane i udostępnione przez Sprzedawcę w ramach Platformy, w tym na żądanie Kupującego;
    8. Treść cyfrowa - Towary wytworzone i dostarczone w postaci cyfrowej, w szczególności szkolenia online oraz ebooki;
    9. Karta Produktu– pojedyncza podstrona Sklepu zawierająca informacje o pojedynczym Produkcie;
    10. Koszyk – usługa świadczona drogą elektroniczną udostępniana każdemu Użytkownikowi, który korzysta z Platformy i składa Zamówienie, polegająca na umożliwieniu mu złożenia Zamówienia jednego lub kilku Towarów, Treści Cyfrowych, wpisania kodów rabatowych umożliwiających obniżenie ceny na zasadach określonych odrębnymi regulaminami, wyświetlenia podsumowania ceny poszczególnych Towarów i wszystkich Towarów łącznie (w tym ew. kosztów wysyłki);
    11. Konto- przydzielona danemu Użytkownikowi część Platformy, za pomocą której może dokonywać określonych działań w ramach Platformy;
    12. Zamówienie– oświadczenie woli Użytkownika, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży lub Umowy o dostarczanie Treści Cyfrowych, na zasadach wskazanych w Regulaminie;
    13. Platforma - serwis internetowy dostępny pod adresem: www.trenertwojegopsa.pl, którego właścicielem i administratorem jest Sprzedawca, w ramach którego Użytkownicy mogą przeglądać Treści dotyczące Towarów, Usług świadczonych przez Sprzedawcę korzystać z tych Usług oraz dokonywać Zamówienia na Towary lub Usługi;
    14. Niedozwolone Treści - Treści zabronione przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym propagujące przemoc, zawierające treści dyskryminujące ze względu na rasę, płeć lub narodowość, treści pornograficzne, raniące przekonania religijne lub polityczne lub naruszające dobra osobiste i inne prawa osób trzecich lub Treści niezgodne z Regulaminem;
    15. Moderacja - działania podejmowane przez Sprzedawcę, mające na celu wykrywanie, identyfikowanie i zwalczanie Niedozwolonych Treści, w tym środki wdrażane przez Sprzedawcę, które wpływają na dostępność, widoczność i osiągalność Niedozwolonych Treści, w szczególności ograniczenie dostępu do Niedozwolonych Treści lub ich usunięcie, lub które wpływają na możliwość przekazywania takich informacji przez Użytkowników, w szczególności zawieszenie lub usunięcie Konta lub zablokowanie Użytkownikowi możliwości korzystania z Platformy;
    16. Kodeks cywilny– ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku z późniejszymi zmianami; 
    17. Ustawa o prawach konsumenta– ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku z późniejszymi zmianami; 
    18. Umowa o świadczenie Usług - umowa o świadczenie Usługi, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Użytkownikiem, na zasadach określonych Regulaminem;
    19. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towaru w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Użytkownikiem, na zasadach określonych w Regulaminie. Postanowienia Regulaminu dotyczące Umowy sprzedaży stosuje się odpowiednio do Umowy o dostarczenie Treści Cyfrowych;
    20. Umowa o dostarczenie Treści Cyfrowych – umowa o dostarczenie Treści Cyfrowej, zawarta między Sprzedawcą a Użytkownikiem, na zasadach określonych w Regulaminie;
    21. Usługi– usługi świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Użytkowników drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
    22. UŚUDE – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).

 §2 Warunki ogólne

  1. Regulamin określa w szczególności: rodzaje i zakres usług świadczonych przez Sprzedawcę za pośrednictwem platformy internetowej pod adresem: https://trenertwojegopsa.pl/, w szczególności warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, w tym: wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem, którym posługuje się Sprzedawca, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną; tryb postępowania reklamacyjnego. 
  1. Administratorem Platformy jest MDOG Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Kamińskiego 14/4, 03-130 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. St. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000887227, NIP: 5242914640, REGON: 388349437, kapitał zakładowy 5.000 zł.
  2. Regulamin jest nieprzerwanie i nieodpłatnie dostępny pod adresem internetowym (pl/pages/regulamin), w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
  3. Dane kontaktowe Sprzedawcy, umożliwiające Użytkownikowi kontakt ze Sprzedawcą:
    1. adres pocztowy: Kamińskiego 14/4, 03-130 Warszawa
    2. numer telefonu: tel.: +48 504 375 015;
    3. adres poczty elektronicznej: trenertwojegopsa@gmail.com
  4. Użytkownik może porozumiewać się ze Sprzedawcą listownie, telefonicznie lub mailowo.
  5. Umowy zawierane są w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i Regulaminem.
  6. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu skorzystania z Platformy, w tym utworzenia Konta i/lub w celu złożenia przez Użytkownika Zamówienia. Składając Zamówienie w Platformie, Użytkownik oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu i akceptuje jego warunki w całości.
  7. Sprzedawca ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i akcji promocyjnych, których warunki każdorazowo zostaną podane na Platformie. Promocje na Platformie nie podlegają łączeniu, o ile Regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
  8. Wszystkie ceny podawane przez Sprzedawcę wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają̨ podatek VAT). Ceny produktów nie zawierają kosztu dostawy, który określony jest w cenniku dostaw, znajdującym się pod adresem https://trenertwojegopsa.pl/pages/dostawa.
  9. Informacje o Towarach podane w Sklepie, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  10. W każdym przypadku informowania o obniżeniu ceny Towaru, obok informacji o obniżonej cenie Sprzedawca uwidacznia również informację o najniższej cenie tego Towaru, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. Jeżeli dany Towar jest oferowany do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej cenie Sprzedawca uwidacznia również informację o najniższej cenie tego Towaru, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego Towaru do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki. W przypadku Towarów, które ulegają szybkiemu zepsuciu lub mają krótki termin przydatności, obok informacji o obniżonej cenie uwidacznia się informację o cenie sprzed pierwszego zastosowania obniżki, z zastrzeżeniem że terminy, o których mowa w zd. 1 i 2, nie mają zastosowania.
  11. W przypadku udzielenia gwarancji na dany Towar, Sprzedawca informuje o istnieniu i treści znanych mu gwarancji, udzielonych przez osoby trzecie dla Towarów oraz o sposobie ich realizacji.
  12. Sprzedawca nie pobiera żadnych opłat za komunikację z nim z wykorzystaniem środków porozumiewania na odległość, a Użytkownik poniesie jej koszty w wysokości wynikającej z umowy jaką zawarł z osobą trzecią świadczącą na jego rzecz określoną usługę umożliwiającą porozumiewanie na odległość.
  13. Wszelkie postanowienia Regulaminu dotyczące Konsumenta mają również zastosowanie w odniesieniu do osoby fizycznej zawierającej Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej Umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  14. Sprzedawca informuje Użytkowników o szczególnych zagrożeniach związanych z korzystaniem z usługi świadczonej drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Zagrożenia, które mogą wystąpić jedynie potencjalnie to m. in.: możliwość otrzymania spamu, obecność i działanie oprogramowania typu malware, w tym: wirusów komputerowych, obecność i działanie robaków internetowych (worm), czyli szkodliwego oprogramowania zdolnego do samopowielania, możliwość zadziałania oprogramowania typu spyware, to jest oprogramowania szpiegującego działania użytkownika w Internecie, instalującego się bez jego wiedzy, zgody i kontroli, możliwość bycia narażonym na cracking lub phishing (łowienie haseł), piractwo, sniffing – niedozwolony podsłuch, możliwość wprowadzenia przez inne osoby korzystające z systemu teleinformatycznego i/lub sieci telekomunikacyjnej nielegalnych urządzeń dających nieuprawniony dostęp do usług podlegających ochronie w rozumieniu dyrektywy 98/84/WE, czynności kryptoanalizy, tj. odnalezienia słabości systemu kryptograficznego, a tym samym umożliwienia jego złamania lub obejścia
  15. W celu zminimalizowania wystąpienia zagrożeń określonych w ust. 15, Użytkownik powinien zaopatrzyć swój komputer i inne urządzenia elektroniczne, które wykorzystuje do korzystania z usługi świadczonej przez Sprzedawcę drogą elektroniczną, w program antywirusowy i zaporę sieciową (firewall).
  16. Sprzedawca tworzy i wdraża zabezpieczenia przed nieuprawnionym korzystaniem, zwielokrotnianiem lub rozpowszechnianiem Treści zawartych na Platformie. W przypadku zastosowania przez Sprzedawcę powyższych zabezpieczeń, Użytkownicy zobowiązują się powstrzymać od jakichkolwiek działań zmierzających do usunięcia lub obejścia takich zabezpieczeń lub rozwiązań.
  17. Użytkownik zobowiązany jest w szczególności do:
    1. niedostarczania i nieprzekazywania Niedozwolonych Treści, w tym za pośrednictwem formularza Zamówienia lub w jakimkolwiek innym miejscu na Platformie,
    2. korzystania z Platformy w sposób niezakłócający jej funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
    3. niepodejmowania działań takich jak: obciążanie skrzynek odbiorczych innych Użytkowników czy Sprzedawcy lub umieszczanie w ramach Platformy niezamówionej informacji handlowej (spam),
    4. korzystania z Platformy w sposób nieuciążliwy dla innych Użytkowników oraz dla Sprzedawcy,
    5. korzystania z wszelkich Treści zamieszczonych w ramach Platformy jedynie w zakresie własnego użytku osobistego. W szczególności zakazane jest publiczne rozpowszechnianie tych treści w całości lub w części bądź ich opracowań, korzystanie z nich w celach komercyjnych, tłumaczenie, przystosowywanie lub dokonywanie jakichkolwiek innych zmian.
    6. korzystania z Platformy w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet orazdobrymi obyczajami. Sprzedawca jest uprawniony do Moderowania Treści. Sprzedawca nie używa narzędzi służących do automatycznego Moderowania Treści.
  18. Sprzedawca umożliwia Użytkownikom zgłaszanie obecności Niedozwolonych Treści na Platformie. Do zgłaszania Niedozwolonych Treści stosuje się odpowiednio postanowienia § 11 Regulaminu (Reklamacje), z zastrzeżeniem ust. 20 poniżej.
  19. W zgłoszeniu Użytkownik jest zobowiązany podać:
    1. dokładną elektroniczną lokalizację Treści w postaci bezpośredniego linku URL do Treści,
    2. przyczyny uznania Treści za Niedozwoloną Treść;
    3. oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie Użytkownika dokonującego zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.
  20. W razie powzięcia informacji o Niedozwolonych Treściach Sprzedawca podejmie stosowane działania mające na celu ich Moderację. W razie powzięcia jakichkolwiek informacji dających podstawę do podejrzenia, że popełniono lub może dojść do popełnienia przestępstwa Sprzedawca zgłosi ten fakt do odpowiednich organów ścigania.
  21. Jeśli Sprzedawca dysponuje danymi umożliwiającymi skontaktowanie się z Użytkownikiem, który umieścił Niedozwoloną Treść, powiadomi go o dokonanej Moderacji. Powiadomienie zawiera co najmniej wskazanie podstawy umownej i/lub prawnej, na której Sprzedawca opiera swoją decyzję.
  22. Użytkownikowi przysługuje prawo odwołania od decyzji Sprzedawcy, o której mowa w ust. 22 powyżej. Do odwołania postanowienia, § 11 Regulaminu, stosuje się odpowiednio.

§3 Usługi
  1. Sprzedawca świadczy następujące usługi drogą elektroniczną:
    • Dostarczanie Treści,
    • Newsletter,
    • Opinie,
    • Koszyk,
    • Sklep,
    • Wtyczki do portali społecznościowych,
    • Blog,
    • Edukacja online,
    • Konto Klienta.
  2. Umowa o świadczenie Usługi dostarczania Treści polega na przeglądaniu informacji ogólnodostępnych na Platformie i zawierana jest na czas nieoznaczony w momencie wejścia Użytkownika na Platformę i ulega rozwiązaniu z chwilą zamknięcia przez Użytkownika strony internetowej Platformy.
  3. Użytkownik ma możliwość skorzystania z Newslettera. Newsletter zawiera informacje handlowe i marketingowe Sprzedawcy. W tym celu – w formularzu udostępnionym na Platformie należy podać prawidłowy adres poczty elektronicznej lub aktywować odpowiednie pole w formularzu rejestracyjnym lub Zamówienia.
  4. Podanie przez Użytkownika adresu mailowego jest konieczne do wykonania usługi Newslettera.
  5. Usługa Newsletter jest dobrowolna, nieodpłatna i świadczona wyłącznie po dokonaniu subskrypcji.
  6. Newsletter jest wysyłany cyklicznie przez czas nieoznaczony, do momentu zakończenia korzystania z usługi przez Użytkownika lub zakończenia świadczenia usługi przez Sprzedawcę.
  7. Umowa o świadczenie usługi Newsletter zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Użytkownika żądania usunięcia jego adresu mailowego z subskrypcji Newslettera lub wypisania się za pomocą linku znajdującego się w treści wiadomości wysłanej w ramach Usługi Newsletter.
  8. Sprzedawca może zrezygnować ze świadczenia usługi Newslettera w każdym momencie, po poinformowaniu o tym subskrybentów.
  9. Sprzedawca niniejszym informuje, że zapewnia, aby publikowane opinie o Towarach pochodziły od Użytkowników, którzy używali danego Towaru lub go nabyli, poprzez: 
    1. wymóg, aby osoby publikujące opinie dokonały rejestracji;
    2. posiadanie odpowiednich środków i zasobów, aby odpowiadać na skargi dotyczące podejrzanych opinii, w tym w przypadku, w którym przedsiębiorca, którego dotyczą te opinie, przedstawia dowody, że nie zostały one zamieszczone przez konsumentów, którzy rzeczywiście używali danego produktu lub go kupili.
  10. Sprzedawca za pośrednictwem Platformy prowadzi sklep internetowy. Zasady składania Zamówień, dostawy Towarów oraz reklamacji zostały określone w Regulaminie.
  11. Sprzedawca prowadzi sprzedaż Towarów dostępnych w Sklepie, które są każdorazowo przedstawione w bieżącym asortymencie na stronie Sklepu. Mogą to być:
    1. Produkty fizyczne,
    2. Treści cyfrowe.
  12. Sprzedawca świadczy usługi wtyczki do portali społecznościowych oraz serwisów partnerów biznesowych Sprzedawcy. Za pomocą wtyczki Użytkownik może zostać przekierowany na zewnętrzne strony internetowe, w tym na strony zewnętrznych social mediów. Umowa o świadczenie Usługi przekierowania zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą naciśnięcia ikony przeznaczonej do przekierowania.
  13. Informacje o funkcjonalnościach Treści Cyfrowych oraz technicznych środkach ich ochrony, dostępności wsparcia technicznego i aktualizacji, a także mających znaczenie kompatybilnościach i interoperacyjnościach Treści Cyfrowych, o których Użytkownik wie lub powinien wiedzieć, znajdują się na Platformie.
  14. Treści Cyfrowe są udostępniane w najnowszej wersji, dostępnej w chwili zawarcia Umowy o dostarczenie Treści Cyfrowych i jest zgodna z Umową o dostarczenie Treści Cyfrowych przez cały okres jej dostępności dla Użytkownika. Sprzedawca poinformuje o aktualizacjach, w tym dotyczących zabezpieczeń, niezbędnych do zachowania zgodności Treści Cyfrowych z Umową o dostarczenie Treści Cyfrowych, a Użytkownik powinien wówczas zainstalować tę aktualizację w rozsądnym terminie, w szczególności w czasie wskazanym przez Sprzedawcę. Jakiekolwiek zmiany w Treści Cyfrowej, inne niż niezbędne do zachowania zgodności Treści Cyfrowych z Umową o dostarczenie Treści Cyfrowych, mogą być wprowadzane w wyjątkowych okolicznościach. Użytkownik zostanie poinformowany z wyprzedzeniem o wprowadzanych zmianach, w szczególności za pośrednictwem Platformy lub wiadomości mailowej na adres mailowy podany przez Użytkownika podczas składania Zamówienia.
  15. Jeżeli Użytkownik nie zainstaluje w rozsądnym czasie aktualizacji dostarczonych przez Sprzedawcę zgodnie z ust. 14 powyżej, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Treści Cyfrowych z Umową o dostarczenie Treści Cyfrowych wynikający wyłącznie z braku aktualizacji, jeżeli:
    1. poinformował Użytkownika o aktualizacji i konsekwencjach jej niezainstalowania;
    2. niezainstalowanie lub niewłaściwa instalacja aktualizacji nie wynikały z błędów w instrukcji instalacji dostarczonej przez Sprzedawcę.

 §4 Wymagania techniczne Sklepu

  1. Do korzystania z Platformy, w tym dokonania zakupu za pośrednictwem Sklepu konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Użytkownika:
    1. dostęp do Internetu,
    2. standardowy system operacyjny,
    3. standardowa przeglądarka internetowa,
    4. posiadanie aktywnego adresu poczty elektronicznej,
    5. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies.
  2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za nieodpowiednią konfigurację komputera/urządzenia mobilnego Użytkownika.

 §5 Złożenie Zamówienia

  1. Zawarcie Umowy sprzedaży lub Umowy o dostarczanie Treści Cyfrowych między Użytkownikiem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Użytkownika Zamówienia na Platformie na warunkach wskazanych poniżej.
  2. Prezentacja Towaru lub Treści Cyfrowej wraz z jego ceną regularną na Platformie nie stanowi oferty jego zakupu w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie do zawarcia Umowy sprzedaży lub Umowy o dostarczenie Treści Cyfrowych, po zaakceptowaniu przez Sprzedawcę złożonego przez Użytkownika Zamówienia.
  3. W celu złożenia Zamówienia Użytkownik dodaje wybrany Towar lub Treść cyfrową do koszyka poprzez wybór polecenia „DODAJ DO KOSZYKA” lub tożsamego, po czym przechodzi do formularza Zamówienia i dokonuje Zamówienia zgodnie z dalszym postanowieniami Regulaminu.
  4. Użytkownik posiadający Konto – po zalogowaniu - potwierdza w formularzu Zamówienia aktualność danych niezbędnych do złożenia Zamówienia (tj. adres dostawy, numer telefonu) i zawarcia Umowy Sprzedaży lub Umowy dostarczania Treści cyfrowych.
  5. Użytkownik nieposiadający Konta, zobowiązany jest do wypełnienia formularza Zamówienia w zakresie niezbędnym do realizacji Zamówienia.
  6. Użytkownik wypełnia pola formularza Zamówienia oznaczone jako obowiązkowe.
  7. Wypełniając formularz Zamówienia, Użytkownik:
    1. potwierdza zapoznanie się, akceptację i przyjęcie do stosowania postanowień Regulaminu,
    2. potwierdza zapoznanie się z polityką prywatności,
    3. może zgłosić żądanie rozpoczęcia dostarczenia Treści Cyfrowej przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy,
    4. może zapisać się na Newsletter,
    5. może zarejestrować Konto.
  8. Wysłanie formularza Zamówienia następuje przez aktywację przycisku „Płacę” lub tożsamego.
  9. Informacja na temat całkowitej wartości Zamówienia określona zostaje po wyborze przez Użytkownika sposobu dostawy oraz sposobu płatności, w ostatnim kroku składania Zamówienia.
  10. Złożenie Zamówienia stanowi złożenie przez Użytkownika Sprzedawcy oferty zawarcia Umowy sprzedaży lub Umowy dostarczania Treści Cyfrowych będących przedmiotem Zamówienia.
  11. Po złożeniu Zamówienia, Sprzedawca niezwłocznie przesyła na podany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej potwierdzenie przyjęcia Zamówienia i rozpoczęcia jego weryfikacji.
  12. Sprzedawca ma prawo do weryfikacji dokonanego Zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej bądź telefonicznie oraz jego anulowania w przypadkach uzasadniających wątpliwości co do możliwości realizacji Zamówienia.
  13. Z chwilą otrzymania przez Użytkownika potwierdzenia przyjęcia do realizacji Zamówienia zawarta zostaje Umowa sprzedaży. W przypadku braku Towaru na Platformie albo braku możliwości realizacji Zamówienia z innych przyczyn, Sprzedawca niezwłocznie informuje Użytkownika o tych okolicznościach drogą elektroniczną na wskazany przez Użytkownika adres e-mail lub telefonicznie.
  14. W przypadku braku możliwości realizacji Zamówienia, Sprzedawca może zaproponować Użytkownikowi anulowanie Zamówienia w całości lub w części – wówczas Sprzedawca zwolniony jest z realizacji całości lub części Zamówienia – albo podział Zamówienia oraz określenie terminów realizacji poszczególnych części Zamówienia. W przypadku wyboru ostatniej opcji, Użytkownik nie może ponosić dodatkowych kosztów dostawy podzielonego Zamówienia.
  15. W przypadku braku możliwości przyjęcia oferty Użytkownika, Umowa Sprzedaży nie zostaje zawarta, a Sprzedawca niezwłocznie – nie później niż w terminie 14 dni – zwraca Użytkownikowi płatności, w zakresie w jakim Umowa Sprzedaży nie została zawarta

                                     §6 Dostarczanie Treści cyfrowych

    1. Rozpoczęcie  dostarczania Treści Cyfrowej, w tym e-booków, webinarów, przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy, jest możliwe wyłącznie w sytuacji, gdy Użytkownik, pouczony o utracie prawa do odstąpienia od umowy, złożył wyraźne oświadczenie o wyrażeniu zgody na rozpoczęcie dostarczania Treści Cyfrowej przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy i przyjął to do wiadomości a Sprzedawca przekazał Użytkownikowi potwierdzenie zawarcia Umowy w formie wiadomości mailowej. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, jednak w przypadku, gdy Użytkownik tego nie dokona, dostarczanie Treści Cyfrowej rozpocznie się nie wcześniej niż po upływie 14 dni od chwili zawarcia Umowy.
    2. Za chwilę rozpoczęcia spełniania świadczenia w przypadku Treści Cyfrowych, uznaje się moment doręczenia Użytkownikowi wiadomości e-mail z instrukcją pobrania lub uzyskania dostępu do Treści Cyfrowych, chyba że w Regulaminie lub Platformie zastrzeżono inaczej.
    3. Sprzedawca dostarcza Użytkownikowi Treść cyfrową w terminie określonym na Platformie, za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres wskazany przez Użytkownika w Zamówieniu lub podczas zakładania Konta, a w przypadku webinarów i szkoleń również na czas określony na Platformie.

                                       §7 Rejestracja Konta
  1. Podczas składania Zamówienia Użytkownik ma możliwość zarejestrowania Konta na Platformie.
  2. Rejestracja następuje poprzez przejście do odpowiedniej zakładki „Utwórz konto” a następnie wypełnienie pozostałych pól formularza Zamówienia oraz przesłania formularza poprzez kliknięcie przycisku „Zarejestruj się” lub tożsamego.  
  3. Podczas rejestracji Użytkownik ustala indywidualne hasło.
  4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Użytkownika błędnych lub nieprawdziwych danych.
  5. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, Użytkownik otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres e-mail podany w trakcie rejestracji, potwierdzenie dokonania rejestracji– jednocześnie zostaje zawarta Umowa o świadczenie Usługi Konta.
  6. Umowa o świadczenie Usługi Konta na Platformie zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Użytkownika żądania usunięcia Konta. Żądanie usunięcia Konta nie wymaga podania przyczyny i powinno być wysłane do Sprzedawcy na adres e-mail: trenertwojegopsa@gmail.com lub pisemnie na adres: ul. Kamińskiego 14/4, 03-130 Warszawa
  7. Po zalogowaniu na Konto, Użytkownik ma możliwość dokonywania zmian danych podanych podczas rejestracji, z wyjątkiem loginu.
  8. Użytkownik nie może posiadać więcej niż jednego Konta przypisanego do jednego adresu poczty elektronicznej. Użytkownikowi nie wolno korzystać z Kont innych Użytkowników oraz udostępniać innym osobom możliwości korzystania z Konta, w tym ujawniać hasła dostępu do Konta.
  9. Użytkownik zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań w celu zachowania w poufności i nieudostępniania osobom trzecim hasła. W razie zaistnienia okoliczności wskazujących na podejrzenie, że hasło zostało ujawnione osobie nieuprawnionej, Użytkownik zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym Sprzedawcę oraz niezwłocznie zmienić hasło, wykorzystując odpowiednie funkcjonalności w ramach Konta Użytkownika.

                                                      §8 Płatność
  1. W Sklepie istnieje możliwość płatności w następujący sposób
    1. przelew on-line (BlueMedia),
    2. za pomocą karty płatniczej,
    3. przelew tradycyjny w placówce bankowej lub w serwisie bankowym online na konto: 25 1050 1025 1000 0090 8121 8597 podając w tytule wpłaty: nr Zamówienia, imię i nazwisko Kupującego oraz jego adres mailowy. O przelewach tradycyjnych należy każdorazowo poinformować Sprzedawcę wiadomością mailową na: trenertwojegopsa@gmail.com 
  2. Płatności realizowane są za pośrednictwem zewnętrznych operatorów oraz na podstawie ich regulaminów świadczenia usług.
  3. Cena podana przy każdym Towarze jest ceną obowiązującą w trakcie składania Zamówienia i jest wiążąca dla Użytkownika i Sprzedawcy. Użytkownik jest zobowiązany zapłacić cenę końcową, będącą sumą ceny zakupu Towarów powiększoną o koszty dostawy. Niewniesienie wpłaty w terminie, w jakim Sprzedawca/Operator oczekuje na wpłatę oznacza rezygnację z zakupu i anulowanie Zamówienia.   
  4. Faktura/paragon dostarczane będą w formie elektronicznej na adres wskazany przy składaniu Zamówienia, na co Użytkownik wyraża zgodę.

Użytkownik, który jest zainteresowany otrzymaniem faktury VAT, powinien dodatkowo podać w Usługodawcy dane niezbędne do jej wystawienia. Użytkownik, który jest zainteresowany otrzymaniem faktury VAT akceptuje fakt, że faktura VAT zostanie przesłana mu drogą elektroniczną na adres mailowy podany w formularzu Zamówienia. Fakturę VAT wysłaną w ww. formie uważa się za doręczoną skutecznie z chwilą wprowadzenia tej wiadomości do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby adresat mógł zapoznać się z jej treścią.

  1. Użytkownik może ponieść dodatkowe koszty zakupu wynikające np. z tytułu prowizji bankowych, opłat na rzecz operatorów lub innych ewentualnych opłat wynikających z wybranego przez Użytkownika sposobu płatności.

                          §9  Dostawa Zamówienia – Realizacja i Terminy
  1. Czas realizacji Zamówienia jest liczony od momentu przyjęcia Zamówienia do realizacji, tj. od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności, a w przypadku wyboru przez Użytkownika sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą - od uznania rachunku bankowego Sprzedawcy. 
  2. Wysłanie przedmiotu Zamówienia następuje w terminie określonym na Karcie Produktu, a dla Zamówień złożonych z wielu Produktów w najdłuższym terminie z określonych na Kartach Produktów. Z odmiennych oznaczeń terminu wysyłki, uwidocznionych na Karcie Produktu, Wysyłka:
    1. Produktów fizycznych - następuje w terminie od 1 do 3 dni roboczych od Momentu przyjęcia Zamówienia do realizacji.
    2. Treści cyfrowych – następuje niezwłocznie od Momentu przyjęcia Zamówienia do realizacji, nie później niż w ciągu 24 godzin od Momentu przyjęcia Zamówienia do realizacji, poprzez przesłanie Kupującemu wiadomości e-mail zawierającej link umożliwiający pobranie/dostęp do Treści cyfrowej.
    3. Jeżeli dla Towarów objętych Zamówieniem przewidziano różny okres realizacji, dla całego Zamówienia obowiązuje okres najdłuższy spośród przewidzianych.

                          §10  Prawa własności intelektualnej
  1. Platforma oraz zawarte w niej Treści, publikacje, materiały i informacje objęte są autorskimi prawami majątkowymi i osobistymi.
  2. Wszelkie prawa do Platformy, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jej nazwy, domeny internetowej, strony internetowej Platformy, a także do formularzy, logotypów należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz przepisami prawa.
  3. W ramach korzystania z Platformy Sprzedawca udziela Użytkownikom niewyłącznej, nieprzenoszalnej licencji, na czas obowiązywania umowy, do korzystania z treści Platformy, w tym do przeglądania lub pobierania udostępnionych w tym celu Treści.
  4. Znaki towarowe figurujące w ramach Platformy należą do odpowiednich uprawnionych, są powoływane jedynie w celach informacyjnych i nie mogą być przedmiotem eksploatacji na jakiekolwiek potrzeby bez uprzedniej pisemnej zgody uprawnionych
  5. Naruszenie praw wskazanych w niniejszym punkcie będzie skutkowało odpowiedzialnością prawną.

                                                 §11 Reklamacja 

    11.1. Zgłoszenie reklamacyjne w zakresie wszystkich Towarów– Postanowienia Ogólne 
  1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Użytkownika będącego Konsumentem, jeżeli Towar jest niezgodny z Umową Sprzedaży lub Umową o dostarczanie Treści Cyfrowych.
  2. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi wobec Użytkownika niebędącego Konsumentem jest wyłączona.
  3. Jeżeli Towar lub Treść Cyfrowa jest niezgodna z Umową, Użytkownik będący Konsumentem może złożyć reklamację. Użytkownik będący Konsumentem może także złożyć reklamację w związku z funkcjonowaniem Platformy.
  4. Reklamację w sprawie Produktów można złożyć za pomocą:
    1. formularza kontaktowego dostępnego w Sklepie pod adresem: trenertwojegopsa.pl/pages/contact
    2. w formie pisemnej na adres: MDOG sp. z o.o. Kamińskiego 14/4, 03-130 Warszawa,
    3. mailowo na adres: trenertwojegopsa.kontakt@gmail.com
  5. Reklamacja powinna zawierać co najmniej dane umożliwiające identyfikację Użytkownika (imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail), opis zgłaszanej niezgodności z Umową oraz wskazanie proponowanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji.
  6. Sprzedawca zobowiązany jest rozpatrzyć i ustosunkować się do reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. Jeżeli Sprzedawca nie udzielił Konsumentowi odpowiedzi na reklamację w terminie, o którym mowa w zd. 1, uważa się, że uznał reklamację. Odpowiedź na reklamację Sprzedawca przekazuje Konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku.
  7. W przypadku, gdy zdaniem Kupującego usługi świadczone drogą elektroniczną na podstawie Regulaminu nie są realizowane przez Platformę lub są realizowane niezgodnie z postanowieniami Regulaminu, może on złożyć reklamację. Reklamację w sprawie świadczenia usług drogą elektroniczną można złożyć w formie elektronicznej za pomocą:
    1. w formie pisemnej na adres: MDOG sp. z o.o. Kamińskiego 14/4, 03-130 Warszawa,
    2. mailowo na adres: trenertwojegopsa.kontakt@gmail.com
  8. Reklamacja powinna zawierać co najmniej dane umożliwiające identyfikację Użytkownika (imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail) oraz opis zgłaszanego zastrzeżenia co do świadczenia usług drogą elektroniczną. Sprzedawca zobowiązany jest rozpatrzyć i ustosunkować się do reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia przez Kupującego.
  9. Użytkownik będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    1. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży;
    2. jest uprawniony do zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Użytkownikiem a Sprzedawcą;
    3. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Użytkownikiem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email: porady@dlakonsumentow.pl;
    4. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  10. W zakresie reklamacji Użytkownik może realizować uprawnienia przyznane mu przez przepisy Ustawy o prawach konsumenta, m.in. za brak zgodności Treści Cyfrowej z Umową o dostarczenie Treści Cyfrowej.
  11. W przypadku odstąpienia przez Użytkownika od Umowy o świadczenie Usług w wypadku reklamacji, Sprzedawca może mu uniemożliwić dalsze korzystanie z Usługi, w szczególności poprzez zablokowanie Konta.

    11.2 Reklamacja Towarów 
  1. Sprzedawca ponosi względem Konsumenta odpowiedzialność za zgodność Towaru z Umową.
  2. W razie braku zgodności Towaru z umową Konsumentowi przysługują uprawnienia określone w niniejszym paragrafie.
  3. Towar jest zgodny z Umową Sprzedaży, jeżeli zgodne z Umową Sprzedaży pozostają w szczególności jego opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność oraz Towar:
    • nadaje się do celów, do których zazwyczaj używa się Towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
    • występuje w takiej ilości i ma takie cechy jakie są typowe dla towaru tego rodzaju i których Konsument może zasadnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter towaru oraz publiczne zapewnienie złożone przez przedsiębiorcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Sprzedawca:
  1. nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć,
  2. przed zawarciem Umowy Sprzedaży publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakiej publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób,
  3. publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu Umowy Sprzedaży.
  4. być dostarczany z akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Konsument może rozsądnie oczekiwać.
  5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Towaru z Umową Sprzedaży jeżeli Konsument został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Towaru odbiega od wymogów zgodności z Umową oraz najpóźniej w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży, wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy Towaru.
  6. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z Umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności Towaru z Umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia Towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką Towaru lub charakterem braku zgodności Towaru z Umową.
  7. Jeżeli Towar jest niezgodny z Umową, Konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.
  8. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Towaru z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową.
  9. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Towaru z Umową, wartość Towaru zgodnego z Umową oraz nadmierne niedogodności dla Konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową.
  10. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z Umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę Towaru oraz cel, w jakim Konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca.
  11. Konsument udostępnia Sprzedawcy Towar podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera od Konsumenta Towar na swój koszt.
  12. Jeżeli Towar został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności Towaru z Umową, Sprzedawca demontuje Towar oraz montuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na swój koszt.
  13. Konsument nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z Towaru, który następnie został wymieniony.
  14. Jeżeli Towar jest niezgodny z Umową, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:
    1. Sprzedawca odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową;
    2. doprowadzenie Towaru do zgodności z Umową okazało się bezskuteczne;
    3. brak zgodności Towaru z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie Ceny albo odstąpienie od Umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony w postaci naprawy/wymiany;
    4. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
  1. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy, w jakiej wartość Towaru niezgodnego z Umową pozostaje do wartości Towaru zgodnego z Umową.
  2. Sprzedawca zwraca Konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o obniżeniu ceny.
  3. Konsument nie może odstąpić od Umowy, jeżeli brak zgodności Towaru z Umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Towaru z Umową jest istotny.
  4. Jeżeli brak zgodności z Umową dotyczy jedynie niektórych Towarów dostarczonych na podstawie Umowy Konsument może odstąpić od Umowy jedynie w odniesieniu do tych Towarów, a także w odniesieniu do innych Towarów nabytych przez Konsumenta wraz z Towarami niezgodnymi z Umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie Towary zgodne z Umową.
  5. W razie odstąpienia od Umowy Konsument niezwłocznie zwraca Towar Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca Konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania.
  6. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

    11.3 Reklamacja Treści cyfrowych

    1. Reklamacja Użytkownika będącego Konsumentem dotycząca problemów z Umową o dostarczanie Treści Cyfrowych stanowi jednocześnie żądanie doprowadzenia Treści Cyfrowej do zgodności z Umową o dostarczanie Treści.
    1. Niezgodność Treści Cyfrowych ma miejsce wtedy, gdy:
      1. niezgodny z Umową o dostarczanie Treści Cyfrowych jest ich opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność, funkcjonalność, kompatybilność, interoperacyjność oraz dostępność wsparcia technicznego i aktualizacji,
      2. nie będą one pozostawały przydatne do szczególnego celu, do którego są potrzebne Konsumentowi, o którym Konsument powiadomił przedsiębiorcę najpóźniej w momencie zawarcia Umowy o dostarczanie Treści Cyfrowych i który przedsiębiorca zaakceptował,
      3. nie będą one nadawać się do celów, w których zazwyczaj korzysta się z Treści Cyfrowej tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk,
      4. nie będą one występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym funkcjonalność, kompatybilność, dostępność, ciągłość i bezpieczeństwa, jakie są typowe dla Treści Cyfrowej tego rodzaju i których Konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter Treści Cyfrowej oraz publiczne zapewnienia złożone przez przedsiębiorcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w jego imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że przedsiębiorca wykaże, że:
    2. nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie nie mógł o nim wiedzieć,
    3. przed zawarciem Umowy o dostarczanie Treści Cyfrowych publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób,
    • publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu Umowy o dostarczanie Treści Cyfrowych;
      1. nie będą one dostarczone z akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Konsument może rozsądnie oczekiwać,
      2. nie będą one zgodne z wersją próbną lub zapowiedzią, które zostały udostępnione Konsumentowi przez przedsiębiorcę przed zawarciem Umowy o dostarczanie Treści Cyfrowych.
    1. Sprzedawca doprowadza do zgodności z Umową o dostarczanie Treści Cyfrowych reklamowanej Treści Cyfrowej w rozsądnym czasie od chwili, w której zostanie poinformowany o zaistniałych okolicznościach, bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając charakter oraz cel Treści Cyfrowej, w jakim są wykorzystywane.
    2. Jeżeli zachodzi okoliczność niezgodności Treści Cyfrowej z Umową, Użytkownik może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy o dostarczanie Treści Cyfrowych, gdy:
      1. doprowadzenie do zgodności z Umową o dostarczanie Treści Cyfrowych jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;
      2. doprowadzenie do zgodności w Umową o dostarczanie Treści Cyfrowych okazało się nieskuteczne;
      3. brak zgodności Treści Cyfrowych z Umową o dostarczanie Treści Cyfrowych jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od tej Umowy;
      4. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Treści Cyfrowych do zgodności z Umową o dostarczanie Treści Cyfrowych w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
    3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności jeżeli środowisko cyfrowe Użytkownika nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi.

                           §12 Prawo do odstąpienia od Umowy
  1. Z zastrzeżeniem ust. 5 poniżej, Użytkownik będący Konsumentem może odstąpić od Umowy Sprzedaży lub Umowy dostarczenia Treści Cyfrowych bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku Umowy o dostarczenie Treści Cyfrowej od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  2. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć np.:
    1. na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1do Regulaminu;
    2. drogą mailową przy wykorzystaniu wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik nr 1do Regulaminu;

Skorzystanie z wzoru formularza odstąpienia od Umowy nie jest obowiązkowe.

  1. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  2. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie przesłać Konsumentowi na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. W przypadku odstąpienia od Umowy, Umowę uważa się za niezawartą.
  3. Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku:
    1. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar lub Treść Cyfrowa nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    2. Umowy o dostarczanie Treści cyfrowych, niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy.
    3. jeżeli przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowania zostało otwarte po dostarczeniu.
  4. W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy Sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru.
  5. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  6. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  7. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść lub nie poinformował Konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.

       §13 Polityka prywatności oraz bezpieczeństwo danych osobowych

Podane przez Użytkowników dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności.

                                                §14 Postanowienia Końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mieć będą mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy Ustawy o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego. 
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu. Zmiany nie mogą naruszać praw Kupującego wynikających z Zamówień złożonych przed wprowadzeniem zmiany. Zmiany Regulaminu będą komunikowane Kupującym na stronie internetowej: trenertwojegopsa.pl Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 14 dni od opublikowania w Sklepie. Sprzedawca poinformuje Kupującego zarejestrowanego w Sklepie o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną zawierającej odnośnik do tekstu zmienionego Regulaminu. Jeżeli Kupujący nie akceptuje zmian, powinien powiadomić o tym fakcie Sprzedawcę poprzez kliknięcie w link „Nie akceptuję zmian Regulaminu”, co będzie jednoznaczne z wyrażeniem prośby o usunięcie Konta w Sklepie i wypowiedzeniem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
  3. Wypowiedzenie Regulaminu przez Użytkownika, który posiada Konto, równoznaczne jest z rezygnacją z posiadania Konta. Wypowiedzenie Regulaminu wiąże się dla Sprzedawcy z obowiązkiem usunięcia danych Użytkownika z bazy danych.
  4. Niezłożenie przez Użytkownika, który posiada Konto, oświadczenia o wypowiedzeniu Regulaminu w terminie 14 dni od dnia otrzymania wiadomości e-mail o zmianie postanowień Regulaminu oznacza akceptację zmienionego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż pierwsze po zmianie Regulaminu logowanie się Użytkownika do Platformy odbywa się po potwierdzeniu przez Użytkownika zapoznania się z treścią Regulaminu ze zmianami.
  5. Regulamin obowiązuje od dnia 25.07.2024 roku

  

ZAŁĄCZNIK NR 1

(wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy)

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

Adresat: [x]

  • adres mailowy: [x]

Nadawca: Ja/My (*) niniejszym informuję/informujemy (*) o moim/naszym (*) odstąpieniu od Umowy sprzedaży zawartej za pośrednictwem Platformy pod adresem: [*].

  • Data zawarcia umowy (*) /odbioru (*):
  • Imię i nazwisko konsumenta(-ów):
  • Numer zamówienia:
  • Adres konsumenta(-ów):
  • Data: